torsdag den 24. juli 2014

North Avenue Beach



En ting jeg virkelig elsker ved Chicago er, at selvom det er en storby, er der stadig en strand! Hjemme i Danmark skal jeg kun bruge ca. 15 minutter i en bil og så er jeg ved en strand. Jeg elsker, at der er muligheden for komme til stranden og jeg elsker at alle andre også elsker den mulighed! North Avenue Beach er nok den største strand Downtown Chicago og der er altid en god stemning og masse fest. Derudover er der 2 mindre strande, som man møder på vejen ud til North Avenue Beach.

Sidste weekend mødtes jeg med pigen på billederne (som faktisk bor i Århus!) og vi valgte at lige netop denne lørdag skulle foregå med afslapning på stranden. Derudover var der også en stor volleyball turnering samtidig med at der var en strandfest, hvor blandt andet Jason  Derulo optrådte. Dog måtte vi ikke komme ind til denne fest, da man skulle være 21. Men så er det jo godt, at vi bare kunne stå på den anden side af hegnet og se showet.

Anja

One thing I really love about Chicago is North Avenue Beach! I love the fact that even though I live in big city, I can still go to the beach and hangout with my friends.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar