søndag den 15. juni 2014

Tourist in Chicago

The Willis Tower

The Willis Tower Skydeck: den højeste bygning i Vesten du kan komme op i

Den berømte "Bean"

The Fountain


Broadway i Chicago





Min flotte by

I går var jeg første siden jeg er ankommet rigtig turist i Chicago; og hold da op jeg gået glip af noget. Chicago er en helt igennem fantastisk smuk by! 

Jeg tog til Chicago sammen med min værtsfamilies gamle au pair Magna og hun viste mig alt hvad man skal se i Chicago. Vi startede dagen ud med at besøge det berømte Skydeck i The Willis Tower: hold da op det var nervepirrende at gå ud på glasset og kigge ned! Derefter gik vi videre til The Bean og gik en tur i  Millennium Park. Det var rart at gå rundt og se de flotte bygninger og seværdigheder og det hjalp især at vejret var helt fantastisk.

Det var en utrolig hyggelig  dag og vi var begge godt trætte da vi kom hjem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar