fredag den 27. juni 2014

OOTD ft. Monki & Nike + New In


Sweater/MONKI//Ur/CASIO//Taske/NEYE//Sneakers//NIKE
 Jeg er vild med at bruge mine sweatre som kjoler! Især de sweatre som er lavet af et lidt lettere materiale. Denne sweater fandt jeg på udsalg i Monki for et par år siden. Den er super lækker og ikke for varm at bruge om sommeren. Den er så fin og fluffy, men ikke specielt tyk og så er den lavet af noget tyndt garn, som jeg ikke helt ved hvad er. Men den er perfekt til de køligere sommerdage med bare ben og sneakers! 

Jeg kunne, som nævnt i mit Birkenstock indlæg, ikke modstå fristelsen. Jeg har købt mig et par! De er godt nok ikke de autentiske Birkenstock sandaler, men en rigtig god dublet fra Topshop. De er nok noget af det mest behaglige fodtøj jeg længe har haft. De kan købes lige her og kommer i mange forskellige farver og mønstre! Jeg har tænkt mig at lave en lookbook og et mere uddybende indlæg omkring mine nye sandaler.  


xx
Cécilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar