onsdag den 28. maj 2014

TREND PÅ BUDGET: Birkenstock

Årets hotteste og mest "trendy" sandal må være Birkenstock sandalen. Hvis denne trend skulle have forbigået din opmærksonhed, så er der tale om en ortopædisk (fodformet), sundheds sandal. 

Klassisk Birkenstock sandal 

Disse Birkenstock sandaler ligger ikke ligefrem i den billige ende af skalaen. De koster omkring 600 DKK og er derfor i den dyre ende. Jeg har dog modtaget et tip fra en kollega som havde fundet disse til halv pris på en tysk hjemmeside. Hun har købt sine sandaler på den, de fejler ingenting og ser super (og jeg mener virkelig super) fantastiske ud! Hjemmesiden min kollega benyttede sig af hedder Baumhouse/Footshopping og du kan finde de klassiske Birkenstock sandaler lige her. Når jeg en dag kommer til penge, så skal jeg helt sikkert ofre nogle penge på disse sandaler, jeg synes de er kanon fede og så er de gode for dine fødder! 

Hvis du stadig finder Birkenstock for dyrt, så har de fleste High Street butikker (Topshop, River Island, H&M osv.) lavet nogle rigtig fine dubletter som bestemt er værd at købe hvis man bare gerne vil være med på dette års sommer trend uden at lænse sin tegnepung! 

Birkenstock On Budget
1/ASOS // 2/Truffel // 3/ASOS // 4/Birkenstock // 5/H&M // 6/ZARA // 7/Topshop // 8/Topshop // 9/River Island 


Jeg skal udentvivl ud og investere i et par Birkenstock eller Birkenstock dubletter inden sommeren for alvor går i gang. Jeg kan mærke at jeg kommer til at elske denne trend!
Hvad synes I om disse populære sandaler? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar