lørdag den 17. maj 2014

Outfit: American Apparel

Buksedragt/American Apparel//Sneakers/Nike//Solbrille/H&M


Jeg fik for nylig fingrene i denne skønne buksedragt fra American Apparel. Den har været totalt udsolgt på ASOS (som er den eneste hjemmeside jeg kender til, som forhandler de cool American Apparel styles til Danmark), så jeg endte med at lave et opslag på min Depop profil, hvor jeg skrev at jeg blandt andet søgte denne model. Heldigvis gav det pote, og der var en rigtig sød pige som gerne ville sælge mig sin. Det gode ved køb af brugt tøj, er jo at brugt tøj som regel bliver solgt for  50% mindre end hvad det kostede fra nyt. Derfor endte jeg da også med at spare knap 170 DKK på dragten. Sikke et kup! Jeg ønsker mig den i sort, grå, hvid og stribet. Den bliver helt sikkert mit mest brugte stykke tøj henover den kommende sommer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar