lørdag den 10. maj 2014

DEPOP DEPOP DEPOP

Jeg ingen idé om hvor mange der kender til Depop her i Danmark. Men i Storbritannien og Italien er det kæmpe stort. Det er i bund og grund en App til Iphone og Android etc. hvor man kan sælge, købe og bytte tøj med andre. Jeg har brugt denne App i en lille månedstid og har allerede brugt alt for mange penge på tøj. alt for mange penge. Men jeg har heldigvis også fået solgt nogle enkelte ting. Det er super nemt at handle over Depop, men ligesom så mange andre køb, salg og bytte steder skal man lige være på opmærksom på hvem man køber fra. Husk altid på, at hvis det er for godt til at være sandt, så er det det også!  

Topshop Kjole £8
Primark Kjole £5 
Topshop Kjole £8
Primark Nederdel £5
MissGuided Badedragt £12
Jeg kan varmt anbefale alle at tjekke Depop ud, da man tit kan falde over nogle fantastiske ting, til fantastisk priser. Hvis i har lyst, kan I da også tjekke min profil ud. Jeg sælger alt godt fra mit klædeskab, brugt og ubrugt til yderst rimelige priser! Mit brugernavn er @mchye. Jeg giver gerne en god rabat hvis I skriver at I har fundet min Depop profil gennem bloggen. Happy Shopping! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar