torsdag den 1. maj 2014

Badedragter

1. H&M/2. Monki/3. Topshop/ 4. American Apparel / 5. Bam Bam/ 6. Nylonmag/ 7. Monki/ 8. American Apparel


Jeg elsker badetøj, og især badedragter. Mange synes at badedragter enten er for ældre damer eller tykke mennesker, men jeg synes at de holder max, både på stranden og i svømmehallen. Jeg kan synes at badedragter kommer i så mange forkskellige funky versioner. Jeg har for nylig købt en super flot badedragt fra Miss Guided som jeg glæder mig enormt meget til at vise jer. Jeg har også kig på badedragt nummer 1. Den minder meget om American Apparels Malibu badedragt (nummer 4), som jeg virkelig ønsker mig i sort. Desværre forhandles der ikke rigtig American Apparel i Danmark, og deres webshop sender heller ikke denne vej. Så indtil videre nøjes jeg bare med at drømme om den (og lede efter dubletter). Jeg er vild med simple badedragter, og Malibu badedragten opfylder alle mine krav til en badedragt. Lad nu bare sommeren komme, så jeg kan vise mine små, tykke, blege ben og arme frem i mine badedragter, og forhåbentlig i den fra American Apparel.

American Apparel Malibu Swimsuit






Ingen kommentarer:

Send en kommentar