søndag den 2. marts 2014

Steal The Style - HAIM



Jeg elsker, elsker, elsker HAIM! Deres musik er fuldstændig fantastisk, jeg hører dem på repeat. Især 'If I Could Change Your Mind' er blevet min nye ynglings sang. Jeg er helt vild med de tre søstres outfits i videoen. Så her er mit bud på en "Steal The Style" fra denne video, selvfølgelig på budget.

HAIM - If I Could Change Your Mind

Alana: T-Shirt/Topshop//Shorts/Etsy//Bælte/ASOS//Støvler/London Rebel
Danielle: T-shirt/H&M//Jeans/Topshop//Bælte/Mango
Este: Skjorte/River Island//Bælte/Nelly//Nederdel/New Look//Støvler/New Look



Jeg synes generelt bare at de klæder sig fabelagtigt, altid! Deres stil er nem at kopiere, den er super simpel og chancen for at man har noget ligende liggende i skabet er stor! Hop i et par jeans og en simpel t-shirt eller skjorte, tilsæt derefter et nittebælte, støvler og en læderjakke og vupti, du er nu ligeså lækker som Haim pigerne! Selfølgelig kan de tre søstres stil også variere sig, men den er altid super nem at kopiere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar