onsdag den 26. marts 2014

Outfit: On The Go


Her er et hurtigt outfit fra i går, hvor jeg egentlig bare skulle ud og handle, men synes i skulle have en chance for at se et typisk 'Cécilie - On The Go' outfit, hvor det bare skal gå lidt stærkt med at finde noget tøj. Jeg har for nylig genopdaget min Turban og er nu blevet totalt genforelsket i den. Den kan simpelthen rede enhver dårlig hårdag. Den er guld værd! Det samme er min lækre New Look jakke, som fungere perfekt som overgangs jakke. Den er ikke for tyk (eller for tynd), den har en god længde og sidder rigtig pænt, og der er rigeligt med plads til en stor sweater og mange lag under den. 

Jakken er fra New Look og kan købes lige her
Sweateren er fra ASOS og er på tilbud lige nu. Køb den her
Mine sneakers er fra Nike, og er købt hos Foot Locker i Århus. 
Halsterklædet er fra H&M
Min turban er fra ASOS og kan købes her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar