fredag den 28. marts 2014

Goodiebox Marts

Så modtog jeg Marts' Goodiebox, og hvilken box! Den var fantastisk. Det var en helt perfekt Goodiebox at slutte af på, da dette jo desværre var min sidste box. Jeg gjorde op med mig selv at jeg har vigtigere ting at bruge 130 kroner på om måneden, selvom jeg virkelig har nydt at abonnerer på Goodiebox. Det er et super fedt koncept, ikke for dyrt og man får mulighed for at prøve nogle forskellige produkter af. Det er så fedt. 
Det var også tæske nemt at opsige mit abonnement. Jeg ringede bare ind til deres kundeservice, forklarede dem situationen, og så mens jeg havde en af deres medarbejdere i røret, gik de lige ind og ordnede alting for mig. Så det eneste jeg egentlig skulle gøre, var bare at ringe til dem og fortælle dem at jeg gerne vil opsige mit abonnement. Så bliver det vidst ikke meget nemmere! Men jeg regner med at vende tilbage til Goodiebox hurtigst muligt, da jeg virkelig har været super glad for det! 




Vichy Idéalia Day Cream: 50 ml./219 kr.
Det er altid lækkert at få afprøvet nye ansigts cremer, så det var super dejligt med en lille prøve fra Vichy. Den har en let duft af te og hvide blomster. Den indeholder Vitamin B, som får huden til at se og føles friskere og mere ensartet. 

Vichy Idéalia Eyes: 15 ml./219 kr.Jeg har aldrig haft en øjecreme, så det var super fedt at modtage en lille prøve. Cremen indeholder DRM-Bright kompleks, koffein og Vitamin B som tilsammen skulle give en glødende effekt og reducere mørke rander unde øjnene. Hvem ved, måske køber jeg en øjecreme?

Lancôme Lip Lover: Full Size/220 kr. 
Sikke en lækker sag! Jeg føler mig enormt heldig over at have modtaget denne læbestift/lipgloss, da den ikke er kommet på markedet i Danmark endnu. Den indeholder Silikoneolie som sørger for em jævn, glat og glansfuld overflade som ikke klistrer på læberne. Jeg glæder mig så meget til at få brugt denne labre lille sag! 

So Susan 4-Free Nail Lacquer: Est. pris/100 kr. 
Lakken skulle være enestående, da den er baseret på en formular, der får lakkens farver til at holde længere og tørre hurtigere. Den er desuden beriget med Rosehip olie, der fugter og styrker neglene. Desuden indeholder den ingen 'farlige' sager. Jeg vil ønske at jeg havde modtaget en anden farve, men min mor kunne heldigvis godt bruge den. Så helt spildt var den ikke.

Escada Born In Paradise: 50 ml./445 kr. (ikke med på billedet)
Denne parfume dufter helt fantastisk! Den tager virkelig tankerne hen på sommer, sol og strand. Den har en duft baseret på ananas og kokosmælk, rystet med noter af vandmelon, æble og guava og spicet op med moskusagtige undertoner. Den er en sand cocktail. Jeg er solgt!

Rituals Miracle Balm: 50 ml./85 kr. 
Denne creme er federe end en almindelig creme, og specielt udviklet til at pleje vintertørre og ru hænder. Den har en dejlig duft af hvid lotus og ginkgo biloba, der i japan betyder liv og styrke. Goodibox anbefaler at man kan bruge den som 'håndmaske' natten over, så den får mulighed for at trænge ind i dybden.

A-Derma Sensifluid Ultra-Rich Foaming Gel: 250 ml./129,50 kr.
Jeg har tidligere modtaget en super dejlig rense olie fra A-Derma, som jeg elsker! Så jeg var rigtig glad for at modtage denne. Gelen er lettere end olie og har en dejlig konsistens. Den er mild og sæbe-fri (hvilket jeg ikke helt forstår). Den er nem at skumme op og fordele på huden samt skylle af igen. Den kan anvendes både i ansigtet og på kroppen, i bruseren og i karbadet.

Labello Vitamin Shake Cranberry & Raspberry: Full size/19,80 kr.
Læbepomaden er fyldt med både B-, C og E-vitaminer som giver bløde læber. Den skulle gerne fremhæve læbernes egen glød, samtidig med at den giver et hint af farve. Den dufter virkelig dejligt af sommer, og kan bruges hele foråret og sommeren, da den indeholder solfaktor 10 som beskytter mod solens skadelige UVA- og UVB-stråler. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar