fredag den 14. marts 2014

Anmeldelse: JorgObé Peel Off Mask & White Tea Balancing Cream


Jeg var så heldig at få disse to prøver på JorgObé Peel Off Mask og White Tea Balancing Cream med februars Goodiebox, og jeg har glædet mig til at prøve disse produkter, da jeg kun har hørt godt om dem. 
Herunder er en lille billedserie, fordi jeg havde lyst til at dokumentere forløbet. Det skal lige siges, at de skriver bag på prøven, at masken skal placeres i T-zonen (pande, næse og hage), men jeg glemte lige at læse den del, så mine kinder fik også lige en tur. 






 Masken skal fordeles i T-zonen og herefter sidde i 25-30 minutter, indtil den bliver helt tør. Når masken er tør skal man begynde at rive masken af. Denne fase gjorde lidt ondt (og især på mine kinder, hvilket nok er derfor man IKKE skal lægge masken på det område). Efter at have skrællet masken af, fjernede jeg lige de sidste rester med en våd, lunken vaskeklud og herefter påførte jeg et jævnt lag af White Tea cremen, og lod den trænge ind. 
Hold nu op, jeg er virkelig begejstret for denne ansigtsmaske. Jeg har sjældent oplevet noget så effektivt! Jeg kunne se på de afrevne stumper af masken, at den virkelig havde fået alle de små urenheder med. Efter jeg havde påført cremen og ladet den trænge ind i huden, var mit ansigt så blødt og friskt at se på! Det er simpelthen et vidunder produkt, og jeg skal helt klart have sparet op Peel Off masken. 
Dette produkt er som sendt fra himlen til piger (og drenge) med urenhud! 

JorgObé Peel Off Mask//Kan findes til 198 DKK lige her
JorgObé White Tea Balancing Cream//Kan findes til 168 lige her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar