fredag den 7. februar 2014

Nyt til mig!

Vanter fra The North Face - forhåbentligt er det slut med fryse hænderne nu! 
Kjole fra American Eagle - sat 50% ned, så jeg gave kun 25 dollars!


 
Der er så koldt i Chicago, at når man går uden for er det faktisk ligesom at vade direkte ind i en fryser. I dag er der -19 grader! Det jo sindssygt! Derfor følte jeg mig nødsaget til at købe nogle ordentlige vanter. I Danmark kan jeg sagtens nøjes med et strikvanter fra H&M, men det kan jeg overhovedet ikke her! Kjolen er nok mest til når det varmere. Jeg tror at det vil se helt vildt godt ud med et par hvide Converse eller et par hvide Nike Air - så det må jeg hellere se om jeg kan finde :-)
 
Men ellers går alt rigtig godt og jeg er ved at falde godt til i familien, så det kan jo ikke blive bedre :-) 
 
- Anja  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar