fredag den 14. februar 2014

New York Fashion Week: AW 14/15

Jeg har egentlig aldrig fulgt med i New York Fashion Week, men en gang skal jo være den første. Jeg var meget imponeret over mange af kollektionerne. Især Jill Stuart, Michael Kors og Anna Sui. Luftige kjoler, chunky støvler og morgenhår blev set overalt på catwalken. Jeg er meget begejstret for den kommende sæsons make-up. Den kommer til at være både afdæmpet og naturlig (som hos Jill Stuart og Michael Kors), men også mørk og intens, med røde læber og mørke øjne (som hos Anna Sui). Anna Sui var klart min favorit, jeg er vild med hele kollektionen. Den har den helt rigtig vintage-vibe, som jeg elsker af hele mit hjerte! Jeg glæder mig allerede til det kommende efterår, hvor jeg skal gå klædt i neutrale farver, vintage print og lette kjoler!

Her er et udpluk af mine ynglings kollektioner og looks fra NYFW AW 14/15..


JILL STUART


MICHAEL KORS 


ANNA SUI 



Læs mere om NYFW og se de forskellige kollektioner på www.mbfashionweek.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar