mandag den 17. februar 2014

Mad!

Lækker kyllingsalat
 
Spaghetti Carbonara
 
Hjemmelavet kartoffelsuppe
 
Min morgenmad: Skyr med havregryn og bær
 
Jeg prøver virkelig at spise sundt imens jeg er her og tro mig, det ikke fordi det er nemt! Familien har en masse lækre usunde snacks, som jeg prøver at holde mig langt væk fra. Derfor prøver jeg også når jeg er ude, at vælge det sunde frem for det usunde. Jeg spiser meget salat og kød og prøver at holde mig væk fra pasta og ris (en gang imellem må man jo gerne spise det og jeg ELSKER virkelig spaghetti carbonara, så da jeg var ude at spise forleden valgte jeg det!). Generelt prøver jeg at leve sundt og for motioneret og jeg er måske blevet endnu mere opmærksom på, at jeg ikke ønsker at tage 10kg. på grund af en usund livsstil.
 
 
- Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar