onsdag den 26. februar 2014

London Fashion Week: AW 14/15

Jeg har i lang tid fuldt med i LFW, og i år var ingen undtagelse. Jeg især meget imponeret over Emilia Wicksteads fine, feminine silhuetter og høje halse, også kinesiske Huishan Zhang imponerede mig helt vildt med hans smukke kjoler! Hunter Original er altid et hit hos mig, og jeg vil ønske at jeg kunne iklæde mig sådan en lækker grøn anorak til efteråret. Mark Fast har kreeret nogle virkelig lækre looks, fyldt med chunky strik og flotte farver, kombineret med super fede "herresko" i guld. Chunky strik, tunge blonder og høje halse er helt klart nogle af de trends jeg vil tage til mig i det kommende efterår. Make-up og hår er det samme som blev set under NYFW. Neutral make-up og morgenhår. Alt i alt har modeugen i London virket lidt mere "tung" i det med hensyn til design og materialer, fremfor den der fandt sted i New York. I kan læse mit indlæg om New York Fashion Week lige her, hvor jeg også kort fortæller om tendenserne derfra, og hvad jeg ellers vil iklæde mig til efteråret. Alt i alt synes jeg at det tegner sig til at blive et meget smukt og moderigtig efterår, og jeg kan slet ikke vente på at sommeren kommervså den kan slutte igen! 


Her er et udpluk af mine ynglings kollektioner og looks fra LFW AW 14/15..


CHRISTOPHER KANE

EMILIA WICKSTEAD 

HUISHAN ZHANG

HUNTER ORIGINAL

MARK FAST



Ingen kommentarer:

Send en kommentar