lørdag den 1. februar 2014

First stop: New York!

Bygningen vi sov og havde undervisning i

Min værtsfamilie gav mig i gave den guide tur til New York, samt den lyserøde taske! 


Jeg har mødt en masse søde piger fra hele verden

Og så var der en masse sne

Der var mange der aldrig havde set sne før i hele deres liv - så der blev kastet med snebolde og lavet sneengle


Min nye søde mexicanske veninder Melissa


New York City!



Udsigten fra Top of the Rock


Farvel til New York for denne gang!
Som I nok kan se har min første uge i USA været fantastisk! Jeg har oplevet så meget og mødt så mange nye mennesker, som jeg i den grad ønsker at holde kontakten ved lige med. Skolen var utrolig flot og utrolig amerikansk (= bygninger var enorm store). Nu er jeg så ankommet til min værtsfamilie i Chicago og de har taget utroligt godt imod mig  og jeg har allerede fået amerikanske pandekager og take away mad; men jeg har også spurgt om mine hostparents vil hjælpe mig med at blive meldt ind i et fitnesscenter og det vil de heldigvis godt ;-)

- Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar