lørdag den 15. februar 2014

Disney Kavalkaden: Inspireret af Klokkeren fra Notre Dame - Esmeralda

Skjorte/H&M//Bukser/French Connection//Sandaler/Topshop//Armbånd/ASOS//Øreringe/ASOS//Top/Topshop//Nederdel/Topshop//Bælte/Vintage

Jeg har ingen idé om hvorfor billedekvaliteten er så ringe på dette indlæg. Jeg har gjort præcis som jeg plejer. Men hvis dette er billede er bæ for dit øje, så kan du også se collagen lige her på Polyvore

Jeg har denne gang valgt Esmeralda fra Klokkeren fra Notre Dame. Det er en af mine absolutte ynglings film (ikke bare Disney film, men ynglings FILM!). Jeg synes at Esmeralda er en af de mest sexede Disney heltinder der findes. Hun er også en af de Disney heltinder som ser mest "realistisk" ud. Jeg har her sammensat to super simple outfit, med lilla og hvid som de dominerende farver. Jeg kunne ikke bestemme mig for et look, så her kommer to. Jeg er helt tosset med de store guldsmykker og den fine nederdel! Jeg synes at det er to rigtig pæne outfits, med den helt rigtige boho-sigøjner-vibe. Hvis man vil køre bohostilen helt ud, kan man tilsætte et tørklæde til looket. Jeg vil binde dem om hovedet og lave en slags turban/hårbånd. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar