torsdag den 6. februar 2014

Outfit: Cozy Coat

Jakke/TOPSHOP//Støvler/DR Martens
Jeg havde godt nok lovet mit selv ikke at købe mere tøj, da mit tøjskab (og mit værelse) drukner i tøj (og sko og tasker). Men da jeg var på en lille smut tur til Århus i sidste uge blev det alligevel til en ny kjole, et par sandaler (så er jeg klar til sommer) og denne nye jakke/frakke. Jeg føler jeg har gjort et kæmpe kup. Denne jakke var sat ned fra 700 kroner til 300 kroner! Den er virkelig lækker. Det er ligesom at tage en kæmpe sweater på, eller smide et tæppe over skuldrene. Den er lavet af et super lækkert uldmix, som gør jakken super varm og dejlig blød. Desværre kunne jeg forstå på den søde ekspedient i Topshop i Magasin, at jeg havde fået fat i den sidste jakke. Så den er desværre udgået af sortimentet. Men jeg ville ikke snyde jer for et billede af denne jakke. Jeg havde desuden også en super lækker hårdag den dag jeg tog billedet, så det skulle da heller ikke gå til spilde. I havde gjort det samme! 

#selfie #ego #idontgiveashit


Ingen kommentarer:

Send en kommentar