fredag den 24. januar 2014

Update

Det er simpelthen så svært få blogget for tiden. Anja har travlt med at få pakket og gjort klar til USA og jeg arbejder meget. Jeg kommer først sent hjem fra arbejde, så der er aldrig lys nok til at kunne tage nogle gode outfit billeder. De dage hvor jeg ikke er på arbejde er alle andre i mit hjem på arbejde og i skole, så de kan desværre ikke være her til at tage billeder for mig. Jeg fotografere nemlig med min Iphone, da jeg synes kvaliteten er super fin, og jeg har desværre intet stativ til min iphone, så jeg afhængig af en lille hjælper. 

Når lyset for alvor bryder frem og jeg får mere tid, har jeg nogle fantastiske idéer til indlæg som skal laves. Der vil blandt andet komme indlæg om Disco Pants, Videoer, ønskeliste, garderobe essenitals, DIY indlæg og meget mere. Jeg har lange lister med indlæg til bloggen som bare venter på at blive skrevet og udgivet. 

Men for nu vil jeg bare undskylde alt fraværet på bloggen og fortælle jer at vi arbejder på sagen. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar