lørdag den 4. januar 2014

Nytårs outfit



Bukser / Dr. Denim //Blazer / H&M // T-shirt /Tiger of Sweden


Min søde veninde Signe og jeg klar til fest (Halskæde fra H&M)


Sådan her så jeg ud nytårsaften, som blev fejret sammen med min veninde Signe i Berlin. Det var en af de sjoveste nytårsaftner, som jeg længer har haft - specielt fordi det var første gang jeg holdt nytår i et andet land. Jeg holdt nytår sammen med 1 million andre mennesker og det var helt sindssygt! Der var god stemning hele aftnen og jeg vil klart anbefale andre at tage til Berlin og holde nytår. Jeg købte en masse og oplevede meget mens jeg var der, men mere om det i andet indlæg.
 
Nu er der også kun 23 dage til jeg rejser til USA, hvor mit første stop er ca. 5 dage i New York! Og ja,  jeg glæder mig sindssygt meget! ;)

- Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar