torsdag den 30. januar 2014

Goodiebox Januar

Om Goodiebox
Fra Goodiebox' hjemmeside: Du modtager hver måned en lækker Goodiebox med skønhedsprodukter og muligheden for at mærke, se, dufte og prøve effekten af de udvalgte produkter derhjemme foran spejlet. Dine surprise beautyprodukter er pakket i en eksklusiv boks og udvalgt efter særlige temaer, so vores beautyeksperter har valgt. Temaerne skifter hver måned. Læs mere om Goodiebox her.


Jeg har efter en grundig læsning af kortet i boxen fundet ud af at indholdet i Januars Goodiebox ikke er så ringe endda. Jeg er især begejstret for balsammen fra milk_shake og serummen fra Premae. Jeg døjer altid med tør hud og knas tørt hår om vinteren, så denne box er faktisk ideal til sådan en som mig. Jeg er lidt ked af min reaktion på videoen, da jeg ikke finder den retfærdig. Denne box er udmærket! 


Milk_Shake Conditioning Whipped Cream: 100 ml./99 kroner
Dette produkt fungere som hårskum, men i stedet for at stivne og holde på frisuren, beskytter denne håret mod vintervejret, samtidig med at den plejer dit hår som en balsam. Jeg glæder mig til at få den prøvet! 
A-Derma Sensifluid Cleansing Oil: 250 ml./129,50 kroner
Olien har en nærende og blødgørende effekt. Den kan anvendes i ansigtet og på kroppen. Den er klart et musthave i min taske! 
Premae Clemsy Multi-Vit Serum: Est.pris for 100 ml. i DK/249 kroner
Dette serum modvirker rødme, udjævner huden og beskytter mod vind, vejr og kemiske stoffer. Den lyder som den perfekte redningsmand efter en lang dag i kulden. 
Naobay Extra Nourishing Rich Cream: Est.pris for 50 ml. i DK/399 kroner
Denne creme er til tør og dehydreret hud. Den indeholder alle mulige sunde ting, som ikke er allergifremkaldende etc. Den har ligesom olien og serummet den perfekte størrelse til håndtasken! HURRA! 
Nivea Creme Care: 250 ml./22.95 kroner
En god gammel klassiker har fået et twist. Denne Nivea creme skal bruges i badet, som en slags balsam til huden. Den skal påføres efter man har vasket sig, og så skal den "sidde" lidt på kroppen og herefter skylles af. Huden skulle gerne efterlades dejlig blød. Spændende!


Alt i alt, er denne Goodiebox faktisk ret lækker. Jeg glæder mig til at jeg skal få gjort kål på min tørre hud og få plejet mit hår. Jeg kan varmt anbefale Goodiebox til alle. Teamet bag konceptet er super søde og gode til at svare på eventuelle spørgsmål. Jeg føler mig 100% tryg ved mit abonnement hos dem, og jeg mener bestemt at det er pengene værd, også selvom man ikke altid kan bruge produkterne. 

Dette indlæg er inspireret af Amarilla Mirilo's blog indlæg om Goodiebox. Se hendes fine blog her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar