onsdag den 25. december 2013

Juleaften

 
 




 
Jeg havde sådan en hyggelig aften i går, hvor der blev spist en masse lækkert mad og uddelt en masse gode gave. Ovenstående er udpluk af hvad jeg var så heldig at få - og jeg vil sige, at jeg er rigtig glad for alle mine gaver :-)
 
Som I kan se fik jeg en rigtig flot toilettaske fra Day, selvom jeg tror, at jeg vil bruge den til at opbevare pas og andre vigtige ting når jeg rejser til USA. Derudover fik jeg også en lidt sjov gave, nemlig et abonnement til noget der hedder glatteben.dk - det betyder at jeg fik en startpakke, som er den I kan se på billedet (skraber + barberblade) og så får man om forholdsvis 4 og 8 måneder tilsendt nye barberblade, så det passer med at man skal skifte en gang om måneden - synes selv at det er vildt smart, også er det blevet gjort sådan at jeg får alle barberbladene tilsendt inden jeg rejser! Og så fik jeg også lige lidt lækkert træningstøj; noget jeg selv hader at bruge penge på, men elsker at få :-)
 
Jeg håber, at I også har haft en hyggelig jul sammen med familie og venner :-)
 
-Anja 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar