mandag den 4. november 2013

Outfit: Fødselsdag med de dejlige damer


[Jakke - Vintage // Tørklæde - H&M // Taske - Vintage // Sweater - H&M // Støvler - Dr. Martens]


I lørdags havde vores dejlige, fælles veninde inviteret os til sin fødselsdag. Der blev disket op med super lækker mad, vin, øl, sodavand, chokolade, chips og dip. Jeg elskede det hele! Da aftenen lakkede mod enden, måtte jeg da også rulle mig ud i bilen. 

Jeg havde valgt et simpelt, pænt og meget behagelig outfit, da jeg ikke skulle med nogle a pigerne videre i byen. Jeg skulle op kl. 8:00 om søndagen, fordi jeg skulle sælge ud af mit gamle tøj på et stort kræmmermarked i min by. Det skal der nok komme et indlæg om. Jeg måtte dog ret hurtigt smide min sweater, da den simpelthen blev alt for varm. Heldigvis havde jeg et lille 'Back-Up' outfit på indenunder, da jeg lidt havde forudset denne situation. Min mørkeblå 'back-up' bluse er fra Topshop (Køb den her).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar