torsdag den 21. november 2013

Ønskelist part 1



1/ T-shirt til 85kr.// 2/Ring til 75kr.// 3/Armbånd til 75kr../4/Kjole til 184kr.

Nu er det jo snart jul (kan slet ikke fatte at det snart er d. 1 december!) og så tænkte jeg at det kunne være sjovt med en lille ønskeseddel og grunden til at den hedder part 1 er sjovt nok fordi, der kommer en part 2 ;-). De ovenstående 4 ting ville alle passe utroligt godt til min garderobe, men jeg skulle vælge en favorit, skulle det nok være den grå kjole, da jeg synes den har en super fin længde og kan bruges til både byen, men også en hyggelig aften sammen med pigerne. Smykkerne synes jeg er enkelte og elegante - præcis som jeg foretrækker mine smykker. Grunden til at jeg også valgte T-shirten er at jeg synes den er utrolig flot, men også lidt sjov, på grund af teksten :-)
- Anja 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar