mandag den 11. november 2013

New In

  Kjole / ASOS/ 263 Kroner                  Iphone Covers / H&M/ 40 Kroner

                          Sweater / H&M / 150 Kroner                  Nederdel / H&M / 80 Kroner                                             
 Jakke / H&M / 200 Kroner

Jeg er gået lidt amok i shopping for tiden. Det er en generelt problem jeg har, og som mange andre piger sikkert også kender til. Jeg kan simpelthen ikke administrere mine penge. Men i det mindste er de ting jeg køber, nogle ting jeg vil få brugt. Jeg er vild med den grå kjole fra ASOS, den bliver super lækker at have på og kan bruges hele året rundt, da den ikke er så tyk i stoffet. De to Iphone covers er nok de mest corny covers jeg længe har set. Men på samme tid er de også bare helt enormt søde, dog på den lidt kiksede måde. Men til 40 kroner blev jeg bare nødt til at eje dem. Hvem mon får det andet cover? 
Den lækre røde sweater kunne jeg altså ikke lade ligge. Den er så gennem julet og super blød, og hvis der er noget jeg elsker her i verden, så er det sweatere og jul, og da den ikke kostede mere, vidste jeg at den skulle med hjem! Nederdelen købte jeg egentlig mest fordi at jeg manglede en sort nederdel, og den her var billig og havde en god længde. Den går mig til midt på lårene. Min nye jakke er helt fantastisk. H&M havde 50% på udvalgt overtøj, og jeg manglede en ny vinterjakke som kunne holde mig varm, med og eller uden sweater under den. Så den blev denne varme, vamsede sag. Den var sat ned fra 400 kroner til små 200 kroner. Hurra for udsalg! Jeg er stensikker på at jeg vil få brugt den her jakke rigtig meget, da den simpelthen er så lækker! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar