fredag den 15. november 2013

DISCO PANTS



Jeg har i evigheder drømt om et par af de såkaldte Disco Pants fra American Apparel , men har ikke haft de lige knap 700 kroner som bukserne koster. Jeg havde heller ikke lyst til at kaste så mange penge efter et par bukser, som jeg aldrig har prøvet før. Men da jeg en dag sad og osede lidt på ASOS, faldt jeg over et par billige Disco Pants fra Daisy Street. Ja, godt nok er de dubletter, men de var også 500 kroner billigere! Jeg valgte at lave lidt research på bukserne, bare for at være helt sikker på at de 200 kroner ikke var spild af penge. De fleste anmeldelser jeg læste var meget positive omkring Daisy Streets Disco Pants, så jeg købte dem. De er netop ankommet med posten og er helt forrygende dejlige! 


Du kan finde dem på ASOS lige her

Jeg har tænkt mig at bruge min weekend på at lave en Disco Pants 'lookbook' hvor jeg viser hvordan jeg vil style mine Disco Pants, og hvor jeg giver en mere uddybende anmeldelse af disse bukser. Jeg vil dog stadig rigtig gerne have fingrene i et par fra American Apparel, men jeg skal bare lige have pengene i "overskud". 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar