tirsdag den 5. november 2013

Anmeldelse: mine skønhedsprodukter

                                   
                                   
Personligt er jeg helt vild med ovenstående produkter og det er der flere grunde til! En af grundene er selvfølgelig at jeg synes at jeg får en rigtig pæn hud, når jeg bruger dem og den anden grund er at alle produkterne ovenover hver især koster under 100kr. Men for at I kan få et lille indblik i hvad det er jeg helt præcist godt kan lide ved dem, tænker jeg at vil lave en anmeldelse af dem.

Cleansing Gel: det jeg godt kan lide ved denne gel, er at jeg ikke føler at den er fedte, samtidig med at den er nem at bruge. Det er bare at tage en lille klat på fingrene, tage en smule vand på og så smører det ud i ansigtet - jeg lader ser som regl sidde et lille minut inden jeg skylder det af. Det er meget forskelligt om jeg bruger den både morgen og aften (som det anbefales) men det er ikke altid at jeg har tid til der om morgnen, men jeg ved ikke om jeg synes det er nødvendigt for mig at gøre det to gange om dagen, da jeg ikke rigtig har mange urenheder. Jeg synes det er så lækkert at kunne få et godt produkt, som lever op til mine behov til den nette sum af 60kr.

Skin Tonic: den her bruger jeg så efter cleansing gel og den gør jo lige det sidste. Den fjerne det sidste snavs, makeup rester og så lukker den porerne igen. Den er uundværdelig i min rutine netop fordi jeg ikke brugen en 3 i 1 ansigtsrens. Hvis jeg ikke bruger min skin tonic kan jeg lige så godt lade være med at bruge min cleansing gel. Den her skin tonic koster også kun 60kr.

Face Scrub: ca to gange om ugen bruger jeg denne scrub, så jeg kan få fjernet døde hudceller. Jeg bruger den som regl inden jeg går i bad og vasker den af inde i badet, dog fugtet jeg min hud inden jeg tager den på. Jeg synes at den fungere rigtig godt og jeg får en virkelig blød hud når jeg har brugt den. Den her face scrub koster også kun 60kr, og jeg vil sige at man får virkelig meget får pengene.

Matas natur: 24h ansigtscreme: jeg bruger den her creme når jeg har renset mit ansigt, for at opnår optimalt udbytte af den. Jeg faktisk positivt overrasket over denne creme, da jeg virkelig man mærke på min hud at den er blevet blødere og så koster den kun 90kr. Grunden til at jeg ikke bruger en ansigtscreme fra plasir, er at jeg synes, at den er for dyr - jeg vil ikke give 130kr for en creme, når jeg kan få en jeg finder mindst ligeså god til 90kr.

Overordnet om de har produkter kan jeg sige, at jeg er virkelig glade for dem og jeg føler at jeg får noget for pengene. Jeg kan også godt lide at det er ude tilsætningssstoffer, da jeg helst ikke vil proppe for meget af den slags på min hud, så det er jeg meget opmærksomt på, når jeg køber nye produkter. Derudover synes jeg også at produkter holder i rigtig lang tid, til trods for at bruger dem hver dag. Så min anbefaling er helt klar rigtig god og jeg synes, at man burde give produkterne en chance. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar