lørdag den 26. oktober 2013

Outfit: Halloween

SUPER DUPER DÅRLIG KVALITET!

[Det er min fine kusine i baggrunden. Hun er klædt ud som Kalypso fra Pirates of the Caribbean]

Jeg var til min kusines Halloween fødselsdag i dag, og i den andledning var jeg klædt ud som heks. Det var en hyggelig familie fødselsdag, hvor hele familien var klædt uhyggeligt ud. Det var super gennemført! 
Den flænsede "kjole" er et gammel polyester mareridt fra dengang jeg var en lille pige, og nederdelen er en af H&M's basis nederdele. Hatten har jeg venligst fået lov til at låne af min lillesøster. Man kan finde noget ligende i legetøjsbutikkerne. 

Jeg gik amok med grøn øjenskygge over hele mit ansigt. Det gjorde hele looket lidt mere uhyggeligt. Desværre blev de billeder jeg tog af mit outfit ikke særlig gode. Denne gang har det intet at gøre med min mors fotograferings evner, men vejret. Det var simpelthen ikke til at få nogle gode kvalitets billeder med min Iphone når vejret var overskyet og det støvregnede. 
Men nu har i da en idé om hvordan mit Halloween kostume så ud i år. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar