søndag den 1. september 2013

TAG DIN GAMLE SWEATER PÅ... for nu er det efterår!

Så er efteråret her endelig! 
Nu er det tid til at finde sine uldne sager frem fra gemmerne, for fra nu af vil det kolde vejr begynde at snige sig ind på os, og ofte går det hurtigere end vi tror. Jeg har i andledning af det kommende sweater-vejr, fundet nogle af mine yndlings sweatre frem fra skabet, og sammensat 6 forskellige sweater-outfits til jer. 
Jeg skal ihvertfald rocke sweater-looket hele efteråret, vinteren og så vidt muligt det meste af foråret. 
JEG GLÆDER MIG!


[Sweater - Monki // Nederdel - Monki]                         [Sweater - Hjemmestrik // Nederdel - Vila]

[Sweater - Hjemmestrik // Kjole - Gina Tricot]                           [Sweater - Hjemmestrik // Kjole - Gina Tricot]

[Sweater - Hjemmestrik // Nederdel - American Apparel]       [Sweater - Munthe + Simonsen // Nederdel - Topshop]




Ingen kommentarer:

Send en kommentar